香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
阿文 | 06-Aug-06 | 讀萬卷書 | (2709 Reads)

平均分: 8.00 | 評分人數: 1
《餐餐有餸加》以一幅相當親切的九龍街道為封面的背景:上空那低飛著的航機,正向著啟德機場降落;路上走著的,是已退役多年的丹拿和勝利二型巴士;一家四口,樂也融融地走過班馬線。描繪著八十年代香港的情懷,亦是我們這班年約三十的港人之童年回憶。


宋家(餸加)四口是典型港人家庭的縮影。在慈父宋師傅(宋生)、嚴母媽子(宋太)及外婆的養育下,作者阿拔與弟弟渡過了快樂的童年。透過這些點滴往事,將骨痺肉麻的親情和這三十年間大大小小的時事,以輕鬆感人的一面呈現讀者眼前,讓大家捧腹大笑之餘,也能緬懷過去。

「銀芽!銀芽!」的爆炸聲、碌架床的歡樂天地、室內射龍門都是大家的童年回憶。然而,這對創意無限的兄弟,想出鬼馬的銀行遊戲、星戰遊戲及電影角色的扮演遊戲,令小弟甘拜下風。

繪本中,亦發現阿拔與阿文有著很多相同的喜好,大家都是喜歡香港的交通工具王司馬的牛仔譚詠麟的歌曲。在阿拔的網誌內,又發現他在工餘時,喜歡研究香港歷史。令我想起身邊的朋友,與我也有著相似的品味。感受到在同一社會大氣下生活的一群,受著同一文化沖擊,造就相似的人格。書中亦提及到前一代如何影響上一代,上一代如何影響這一代。那麼,這一代的社會風氣,又養育出怎樣的下一代?確實需要大家深思的問題。

作者阿拔以這繪本,作為弟弟新婚的賀禮,實在是一份具有心思的禮物。這是繪本的骨幹和情感的來源,亦是我決定把這本書帶回家的其中一個原因。

======================================================
作者的網誌:
AlbertZone

相關連結:
你喜歡《餐餐有餸加》嗎?請在此留言!


[1]

本繪本又好似幾好睇咁播~~~!
新買架?


[引用] | 作者 啤梨 | 06-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[2] 回:啤梨
啤梨 :
本繪本又好似幾好睇咁播~~~!新買架?

十分精彩,保証笑到爬地…
係呀!新買架!


[引用] | 作者 阿文 | 06-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[3]

我都想買,不過價錢貴左D


[引用] | 作者 Heidi | 06-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[4] 回:Heidi
Heidi :
我都想買,不過價錢貴左D

67蚊買本雜體回憶, 加上畫功也不錯, 內容有深度, 倒也合理.


[引用] | 作者 阿文 | 06-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[5]

上次係書展都睇過,好吸引~


[引用] | 作者 貓糊 | 06-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[6]

『描繪著八十年代香港的情懷,亦是我們這一班三十歲港人的童年回憶。』

嗯. 雖然80年代的香港的確是我們的集體回憶. 不過, 三十歲港人嘛, emoticon我都係認廿幾歲港人好了! 哈! emoticon


[引用] | 作者 傲雪 | 07-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[7] 回:貓糊
貓糊 :
上次係書展都睇過,好吸引~

真係好好睇架!妳都買翻本吖?


[引用] | 作者 阿文 | 07-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[8] 回:雪
傲雪 :
『描繪著八十年代香港的情懷,亦是我們這一班三十歲港人的童年回憶。』
嗯. 雖然80年代的香港的確是我們的集體回憶. 不過, 三十歲港人嘛, 我都係認廿幾歲港人好了! 哈!

為o左寫呢句,呢個問題都令我好煩腦…最後我係用四捨五入o既方法,將編文章變得唔好咁長氣。唔好意思,要妳歸入三十大軍。


[引用] | 作者 阿文 | 07-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[9]

靜靜雞話你知,其實我都係70年代出細架(不過細過你, HEEHEE),我都好鍾意80, 90年代既香港架,可能因為係我既童年,所以好值得回憶啦!^^


[引用] | 作者 Kennes | 07-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[10] 回:Kennes
Kennes :
靜靜雞話你知,其實我都係70年代出細架(不過細過你, HEEHEE),我都好鍾意80, 90年代既香港架,可能因為係我既童年,所以好值得回憶啦!^^

我都細細聲覆妳,妳咁細聲都冇用,其他人一定見到。

當時應該唔需要洗碗。


[引用] | 作者 阿文 | 07-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[11]

哈哈
我幾次以為呢本係 take me home


[引用] | 作者 poonwinghang | 07-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[12] 回:hang
poonwinghang :
哈哈我幾次以為呢本係 take me home

喂喂喂! 本take me home 唔知o向邊度搵到呢?


[引用] | 作者 阿文 | 07-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[13]

也是一本有趣的繪本呢!
希望見到更香港創作人,百花齊放就好了!


[引用] | 作者 agnes | 08-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[14] 回:agnes
agnes :
也是一本有趣的繪本呢!希望見到更香港創作人,百花齊放就好了!

如果agnes出書的話, 我會第一時間走去幫親.


[引用] | 作者 阿文 | 08-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: 回:agnes
阿文 :
agnes :
也是一本有趣的繪本呢!希望見到更香港創作人,百花齊放就好了!
如果agnes出書的話, 我會第一時間走去幫親.

感激!^^


[引用] | 作者 agnes | 08-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[16] 回:agnes
agnes :
感激!^^

出書的話, 記得通知聲, 因為我要找妳簽名.


[引用] | 作者 阿文 | 08-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[17]

好像好好看呢 !   emoticon


[引用] | 作者 葵花子 | 08-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[18] 回:葵花子
葵花子 :
好像好好看呢 !   

歡迎光臨!

係呀! 佢有漫畫o既幽默, 亦有散文o既結構, 值得一看, 再三回味.


[引用] | 作者 阿文 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[19]

好似幾好看喎,係呢!文兄本書邊到有得買呀,係書報灘未見過既,可否告訴我知嘛


[引用] | 作者 藍秋 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[20] 回:藍秋
藍秋 :
好似幾好看喎,係呢!文兄本書邊到有得買呀,係書報灘未見過既,可否告訴我知嘛

你o米見到個封面,就以為係漫畫,書報灘應該冇。你要去書局搵,JP@APM同中華書局都有得賣,相信三聯及商務都有。


[引用] | 作者 阿文 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: 回:Kennes
阿文 :
我都細細聲覆妳,妳咁細聲都冇用,其他人一定見到。
當時應該唔需要洗碗。
呢篇野仲俾你上埋推介,真係係人都知喇!:(

我80年代就開始幫阿媽洗碗啦, 我咁乖女。


[引用] | 作者 Kennes | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[22]

""香港的交通工具、王司馬的牛仔及譚詠麟的歌曲""

我唔認三十歲都唔得!! 我兒時及青年時所愛的,完全同你一樣!!

牛仔漫畫,簡直係陪著我成長,高峰時好似有幾十本!!

八十年代,唔係鐘意alan就係張國榮,我係前者,諗起在家裡發狂的拿著假咪,高唱愛情陷阱,原來已經十幾廿年了!!


[引用] | 作者 小彭 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[23] 回:Kennes
Kennes :
呢篇野仲俾你上埋推介,真係係人都知喇!:(

我80年代就開始幫阿媽洗碗啦, 我咁乖女。


妳唔講我都唔發覺,真係要多謝推呢篇文上去果位。

不過妳都有份被推介呢?恭喜晒!


[引用] | 作者 阿文 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[24] 回:小彭
小彭 :
""香港的交通工具、王司馬的牛仔及譚詠麟的歌曲""
我唔認三十歲都唔得!! 我兒時及青年時所愛的,完全同你一樣!!
牛仔漫畫,簡直係陪著我成長,高峰時好似有幾十本!!
八十年代,唔係鐘意alan就係張國榮,我係前者,諗起在家裡發狂的拿著假咪,高唱愛情陷阱,原來已經十幾廿年了!!

哥仔,歡迎你呀!又一個知音人入o黎分享。

牛仔漫畫我到依家都仲keep住呢?


[引用] | 作者 阿文 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[25] Re: 回:阿文
阿文 : 藍秋 :好似幾好看喎,係呢!文兄本書邊到有得買呀,係書報灘未見過既,可否告訴我知嘛你o米見到個封面,就以為係漫畫,書報灘應該冇。你要去書局搵,JP@APM同中華書局都有得賣,相信三聯及商務都有。
唔該晒文兄,我搵日去商務搵吓先 ^_^


[引用] | 作者 藍秋 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[26] 回:藍秋
藍秋 :
唔該晒文兄,我搵日去商務搵吓先 ^_^

我係話商務可能有, 如果冇, 你真係唔好彩... (嘩! 咁不負責任!)


[引用] | 作者 阿文 | 09-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[27] 想一下?????

您好呀,我係一個土生土長o既香港人,不過離開香港已經一段時間,今日上網見到餐餐有餸加,本來以為想睇
o下香港人而家流行食咩,進入後原來係介紹一本書,令我想一下,原來我不經不覺已經係上一代o既人了,哈哈,我11月終於回港,一定買這本書來看,唔知裡面有沒有寫關於香港o既小吃呢?^_^",因為其他地方無得吃,
小時侯有一種魚蛋,是用麵粉做的呢(5元有20粒),忘記名字了,您有吃過嗎?不好意思,可能寫太多了,anyway,希望您的書大賣啦.....
回來我會識得去中華書局搵o架喇......^_^"


[引用] | 作者 鬼腳七 | 10-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[28] 回:鬼腳七
鬼腳七 :
您好呀,我係一個土生土長o既香港人,不過離開香港已經一段時間,今日上網見到餐餐有餸加,本來以為想睇o下香港人而家流行食咩,進入後原來係介紹一本書,令我想一下,原來我不經不覺已經係上一代o既人了,哈哈,我11月終於回港,一定買這本書來看,唔知裡面有沒有寫關於香港o既小吃呢?^_^",因為其他地方無得吃,小時侯有一種魚蛋,是用麵粉做的呢(5元有20粒),忘記名字了,您有吃過嗎?不好意思,可能寫太多了,anyway,希望您的書大賣啦.....回來我會識得去中華書局搵o架喇......^_^"

歡迎你11月返o黎香港, 不過有兩件事情, 可能會令你失望...
1) 這本書叫《餐餐有餸加》(餐餐有宋家) , 其實係寫作者albert zone一家的往事, 亦可以話係一本家書... 所以唔係以講飲講食. 有, 都係好少, 只係講o下零食而已.
2) 我唔係呢本書o既作者, 呢篇係我o既讀後感, 想與大家分享... 如果你要找作者, 我這篇文章最後有兩條link, 都係同作者albert zone有關.
http://hk.myblog.yahoo.com/albert-zone

令你誤會, 真不好意思... 不過歡迎你買這本書, 因為你會搵到唔少共鳴.

我細個少食魚蛋, 牛什等零食, 因為屋企人覺得唔衞生. 嘩! 原來五蚊有廿粒, 依家, 五蚊最多得六粒...


[引用] | 作者 阿文 | 10-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[29] +_+"

您o既回覆我沒有失望,不過覺得有d......臉紅.....
請問您是阿文?
真係年紀大了.........


[引用] | 作者 鬼腳七 | 10-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[30] 回:鬼腳七
鬼腳七 :
您o既回覆我沒有失望,不過覺得有d......臉紅.....請問您是阿文?真係年紀大了.........

係呀!我叫阿文(Edmund),唔係阿拔(Albert Zone)。

唔緊要啦!最緊要唔好俾作者知道……


[引用] | 作者 阿文 | 10-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[31]

四十幾歲睇得嘛?!emoticon


[引用] | 作者 金婆婆 | 11-Aug-06 | [舉報垃圾留言]

[32] 回:金婆婆
金婆婆 :
四十幾歲睇得嘛?!

呵呵!當然睇得啦!靚女~


[引用] | 作者 阿文 | 11-Aug-06 | [舉報垃圾留言]