香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
阿文 | 27-Oct-05 | 回憶記錄 | (673 Reads)

自小沒有表演天份,亦不愛出風頭。可能是這個童年陰影所致。

某年幼稚園的聖誕聯歡,我被老師選中,成為班中的其中一個代表,合唱聖誕歌。彩排時做過什麼?我忘記了。表演時唱過什麼歌?我都忘記了。但對表演時的那個妝扮,我卻印象難忘。

那天比較特別,不用穿校服,只須著便服上課。上學前,母親花了一點時間替我化妝,她替我畫了口紅,加上胭脂,弄得我像個小女孩似的。我看過自己的樣子後,連忙用手抹去那些妝扮,變成了大花面。最後,她花了不少唇舌,才說服我以這個女兒妝扮上學去。

表演的時候,還被老師拍下當時的情況。因此,拿著舊照,會發現我的確與別不同。其他小朋友張開大咀,表情十足地唱著唱著;我卻目光呆滯,沒精打彩地唱。

[圖一:前排右二遊魂中的阿文]

自此我討厭表演,討厭唱歌,更討厭打扮。到了卡啦OK的面世,才改變我對唱歌的興趣。


[1]

堂堂四當家扮女人? 一定好惹笑! :D


[引用] | 作者 國王 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[2]

或者好靚女都未定呢,聖誕係普天同慶的日子,記得開心d啦! :)


[引用] | 作者 貓糊 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[3]

哈~~哈~~我對那照片頗有興趣啊!可以分享嗎?當時你多大? :D


[引用] | 作者 蝦米 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[4]

對呀對呀~
我對那張相片也很有興趣~


[引用] | 作者 Crystal | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[5]

女性的求知欲與好奇心真是很強呀...老四...快快scan張相出黎吧!


[引用] | 作者 國王 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[6]

蝦米與Crystal,四至五歲掛……妳地想小人妖?要收錢!肯定冇軒軒咁可愛,同咁多表情。

話時話,妳地對細個時有o的乜野印象呢?不如又分享一o下。

回憶錄去到第十二期,都仲講緊小學之前o的野,仲有兩期先至升小學。會唔會誇張o左o的呢?


[引用] | 作者 阿文 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[7]

貓糊,聖誕又真係值得開心,但細個識鬼o羊?因為無憂無慮,所以每日都好開心。

睇o番張相,都想嘔!


[引用] | 作者 阿文 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[8]

國王,如果堂堂太子走去扮女人,咁都幾好笑!

似乎唔止女仕們,當今國王都有興趣呢?不過男人對呢方面o既防範都唔弱。


[引用] | 作者 阿文 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[9]

細個...分享??好丫...咁我寫係我個blog度,你過黎睇啦!

無話誇唔誇既...你鐘意寫咩咪寫咩囉!!係咪??


[引用] | 作者 Crystal | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[10]

幼稚園我只讀過中班咋!由於我媽媽很遲才替我辦理出世紙,所以我6歲才讀中班,然後就是一年級了!
幼稚園的記憶實在少得可憐!但兒時常與哥哥打交,我跟哥哥只差一年,嘻~~很多時哥哥還不及我兇呢! ;)
記得有一次上學途中,哥哥打算拾塊石頭戲弄我,那塊「白色的石頭」給捏碎了,原來哥哥拾的那塊「白色石頭」是----「乾了的狗屎」啊! :D


[引用] | 作者 蝦米 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[11]

好一個魚目混珠, 狗屎當石頭.


[引用] | 作者 阿文 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[12]

貼o左, 除便笑啦! 笑飽佢啦! 笑死!


[引用] | 作者 阿文 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[13]

好事成雙,呢度都貼埋。
http://edmundchowkalai.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=45864


[引用] | 作者 阿文 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[14]

哈哈~
你貼相,是自願的,我沒有迫你的阿!!
你也蠻漂亮呢!!怕什麼羞呢!!哈哈~


[引用] | 作者 Crystal | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[15]

明明是一名小生,但變成了花旦。真係人間悲劇!


[引用] | 作者 阿文 | 28-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[16]

不單止有插圖, 還有玉照. 真係好精彩呀! 哈哈~ :D


[引用] | 作者 傲雪 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[17]

OH!!! AMAZING! YOU ARE GENIUS!


[引用] | 作者 國王 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[18]

OOOOOOOOOh! My God!笑....笑到我....我....哈哈哈哈哈!唔得去廁所先.......... :D :D :D


[引用] | 作者 金婆婆 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[19]

好似啲國內小朋友冬天爆拆+攞咗媽咪枝唇膏嚟搽咁樣! :D :D :D :D


[引用] | 作者 金婆婆 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[20] 回:雪

我都冇露三點!何來玉照呢?


[引用] | 作者 阿文 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[21] 回:國王

有幾AMAZING?


[引用] | 作者 阿文 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[22] 回:婆婆

婆婆蝦人……唔制!
都話唔貼啦!下次貼o的英o的!


[引用] | 作者 阿文 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[23]

好有紀念價值,要好好保存張靚相。 :)


[引用] | 作者 靚女 Aunt | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[24] 回:靚女 Aunt

靚女叫到, 點可以唔答應!


[引用] | 作者 阿文 | 29-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[25]

什麼花旦? 小女孩? 我說似混血兒, 還好呢. ;)


[引用] | 作者 EE | 30-Oct-05 | [舉報垃圾留言]

[26]

曾經有人話我細個都有o的鬼氣.


[引用] | 作者 阿文 | 30-Oct-05 | [舉報垃圾留言]